Ara
Kapat

İzocam 2020 Stratejisini Bayileriyle Birlikte Belirledi

 İzocam 2019 yılı Kasım ve Aralık aylarında düzenlediği 9 ayrı toplantıda bayileriyle bir araya gelerek, 2020 yılı planlamaları için 100’ün üzerinde bayinin görüşünü alndı.

Yalıtım sektörünün lideri İzocam, bayileri ile daha da yakın çalışma fırsatı yakalamak ve 2020 stratejisini birlikte belirlemek üzere farklı lokasyonlarda bölgesel bayi toplantılarını düzenledi. 21 Kasım- 24 Aralık 2019 tarihleri arasında düzenlenen 9 ayrı toplantıda farklı satış müdürlerine bağlı bayileri, yuvarlak masa konseptinde buluşturan etkinliklerde, 2020 stratejisi için gerekli olan aksiyon planları ve yol haritası belirlendi. İzocam’ın ev sahipliğinde gerçekleştirilen bölgesel bayi toplantılarının moderatörlüğü ise İzocam Satış ve Pazarlama Direktörü Taner S. Şahin tarafından yapıldı.

İzocam’ın satış müdürlüklerine bağlı tüm bayilerin eşit söz hakkı alarak görüşlerini ifade ettikleri ve bu görüşleriyle 2020 planlamalarına katkı sağladıkları toplantılar dizisinin ilki 21-22 Kasım’da Adana Bölge Müdürlüğü’ne bağlı bayilerle İstanbul Whyndam Kalamış Hotel’de gerçekleştirildi. İkinci toplantı 26-27 Kasım 2019’da Ankara Bölge Müdürlüğüne bağlı bayilerin Büyük Abant Oteli’nde biraraya gelmesi ile gerçekleşti. 28 - 29 Kasım 2019’da Bursa Satış Bürosu ile birlike çalışan İzocam bayileri Mola Cunda Otel’de buluşurken, İstanbul Bölge Müdürlüğü’ne bağlı İzocam bayileri 4-5-6 Aralık’ta iki farklı oturumda Sapanca Elite World Spa Otel’de ağırlandı.  İzocam Tekiz Satış Müdürlüğü bayileri 9-10 Aralık’ta Polenezköy Villagepark Hotel’de, İzmir Bölge Müdürlüğü’ne bağlı bayiler ise 11-12 Aralık’ta Alaçatı Alavya Alaçatı Hotel’de bir araya geldiler. İhracat bayileri 16-18 Aralık’da İstanbul’un tarihi atmosferinde Armada Otel’de buluştular. Son olarak kartonpiyer satışının önde gelen İzocam bayileri 24 Aralık’da İstanbul Whyndam Kalamış Hotel’de biraraya geldiler.

100’ün üzerinde bayinin katıldığı toplantılarda görüş ve fikirler paylaşıldı ve  2020 pazar koşulları değerlendirilerek satış ve pazarlama açısından bayilerin ihtiyaçları belirlendi. Tüm bu çalışmalar da 2020 stratejisine temel oluşturdu. 

Paylaş