İzocam Bayileri “Gelenek Gelecek” Toplantısında Buluştu

BASIN BÜLTENLERİ
01
ARA
İzocam’ın da Sponsor Olduğu, Tüm Yönleri İle Yalıtım Seminerleri İl İl Yalıtım Anlatıyor.
Yalıtım hakkında ilgi çekici konular, ropörtajlar ve haberler İzocam basın Bültenlerinde. Okumak için tıklayınız...
İZOCAM DİYALOG
14
ARA
Nisan Kasım 2017
İzocam'ın sunduğu yeniliklerden, katıldığımız fuarlardan ve diğer gelişmelerden haberdar olmak için tıklayınız...
MEDYA
09
MAY
Videolar
Reklam kampanyalarımızı, televizyonda konuk olduğumuz programları izlemek, radyo spotlarımızı dinlemek ve sosyal medyadaki viral videolarımıza ulaşmak için tıklayınız
BASIN ODASI » BASIN BÜLTENİ
» BASIN BÜLTENİ

İzocam Bayileri “Gelenek Gelecek” Toplantısında Buluştu

İzocam bayileri bu yıl “Gelenek Gelecek” mottosuyla, 02-05 Mart tarihleri arasında Antalya Belek Maxx Royal Otel’de gerçekleştirilen 17. Uluslararası Bayi Toplantısı’nda bir araya geldi. 2016 yılının değerlendirildiği ve 2017 hedeflerinin açıklandığı toplantıda, İzocam’ın geleneklerinden kuvvet alarak geleceğe güvenle baktığı vurgulandı.


İzocam’ın her yıl geleneksel olarak düzenlediği toplantının bu yılki mottosu “Gelenek Gelecek” olarak belirlendi. Toplantıda, İzocam’ın güçlü geçmişiyle yarattığı geleneklerinden kuvvet alarak geleceğe güvenle baktığı vurgulandı.


Samir Kasem: “Parlak bir gelecek için birlikte hareket etmemiz lazım”


İzocam 17. Uluslararası Bayi Toplantısı, İzocam’ın kurucusu Vehbi Koç ve eski Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç için bir dakikalık saygı duruşu ile başladı. Açılış konuşmasını İzocam Genel Müdürü A. Nuri Bulut yaptı. Ardından İzocam Yönetim Kurulu Başkanı Samir Kasem, Orta Doğu’da yalıtım sektörünün konumu, geleceği ve standartların gelişimi hakkında bilgiler paylaştı, Türkiye’nin önemini vurguladı. Petrolde yaşanan sıkıntılarla birlikte yalıtımın öneminin her geçen gün biraz daha arttığına dikkat çeken Kasem, orta ve uzun vadede bu trendin devam edeceğini ve parlak bir gelecek için birlikte hareket etmenin gerekli olduğunu belirtti.


İzocam’ın 2017 ciro hedefi 434 milyon TL


İzocam Genel Müdürü A. Nuri Bulut ise konuşmasına İzocam’ın yeni bayilerine hoş geldiniz diyerek başladı. 2016’yı ekonomik açıdan ve inşaat sektörü bazında değerlendiren ve tüm gelişmeleri çeyrek yıl bazında madde madde paylaşarak hatırlatan Bulut, 2017’de beklenen gelişmeleri sıraladı. Ülkede yaşanan tüm olumsuz gelişmelere rağmen İzocam’ın dolu dolu bir yıl geçirdiğini ve faaliyetlerine aynı hızla devam ettiğini belirterek 2016 yılında %4 büyüme ile 385 milyon TL ciroya ulaşıldığını duyurdu. Bulut, İzocam’ın 2017 hedefini ise toplamda %10,7 büyüme ile 434 milyon TL ciro olarak açıkladı. İhracat hedefi ise 22 milyon dolar.


2016 gibi zor bir yılda elde edilen bu rakamlara katkıda bulunan bayilere ve çalışma arkadaşlarına teşekkür eden Bulut, “Geçtiğimiz sene, sert esen siyasi ve ekonomik rüzgarların ötesinde, 15 Temmuz’da ülkemiz menfur bir darbe girişimi yaşadı. Diğer taraftan güney sınırlarımızın ötesinde de savaşlar, ülkemizde insanlığa karşı işlenen terör saldırıları devam ediyor. 2015 yılında frene basmış olan turizm ve komşu ülkelere olan ihracatımız hala canlanmış durumda değil. Tüm bu gelişmelerden ülkemiz ekonomisi, dolayısıyla işsizlik önemli ölçüde etkilendi. Ancak hükümet de inşaat sektörünü desteklemek için çaba gösteriyor. KDV oranlarını indirerek, yatırımları teşvik ederek, yeni yatırım imkanları yaratarak, altyapı yatırımlarına devam ederek olumlu adımlar atıyor.

  

2016 yılında yaşanan bütün bu olumsuzluklara rağmen kaybetmediğimiz değerlerimizle, bu ülkeye güvenimiz ve ümidimizle yola devam ediyoruz. İzocam ailesi olarak geleneklerimizin ve kurumsallığımızın desteği ile yarınlara güvenle ilerliyoruz. Geleneklerimizde belirsizlikler içinde bile tutarlı ve ilkeli iş yapmak, eğitim ve sosyal sorumluluklara devam etmek var. Ama en önemlisi siz değerli bayilerimiz ve çalışma arkadaşlarımız var. İşte bunun için geleneklerimizden kuvvet alarak geleceğe güvenle bakıyoruz. 2017 yılında da İzocam ailesinin başarılı olacağına inanıyoruz” dedi.


İzocam dijital yatırımlarını artırıyor


İzocam Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Fatih Öktem ise ekonomik gelişmelerin yanında hayatımızı doğrudan etkileyen Endüstri 4.0 kavramına değindi. Öktem, “Endüstri 4.0 dijitalleşmeyi mecbur kılıyor. Robotlu üretim, artık tüm süreçlerin içine giriyor” diyerek Endüstri 4.0 uygulamaları hakkında örnekler verdi ve “Bu gelişmeler ışığında hepimiz iş süreçlerimizi gözden geçirmeliyiz. Üretim tarafındaki sahalar gelişime açık sahalar ama hizmet alanında da Endüstri 4.0’ın bize getireceklerinde uzak kalmamak gerekiyor” dedi.


2016’da yaşanan gelişmeleri de değerlendiren Öktem, darbe girişimi, referandum hazırlığı, Suriye krizi, değerlendirme kurullarının olumsuz puanları, erken seçim riski gibi durumların belirsiz bir ortam yarattığına değindi. Ancak inşaat sektöründe çimento satışlarının, ruhsat sayıları ve yapı kullanma izinlerinin 2016’da arttığının gözlemlendiğinin altını çizen Öktem, bunu önümüzdeki üç dört sene inşaat sektöründe canlı ortamın devam edeceğinin göstergesi olarak yorumladı. Öktem, ürünlerin pazar payları, satış sürecindeki yeni yaklaşımlar, şirketin son dönemde gerçekleştirdiği pazarlama ve kurumsal iletişim faaliyetleri hakkında da bilgi verdiği sunumunda İzocam’ın dijital alandaki yatırımlarını artırdığını ve çok iyi sonuçlar alındığını belirtti.


2016’nın Mart ayında başlayan Sağolasın İzocam kampanyası hakkında da bilgi veren Öktem, bu güne kadar radyoda 9 milyon, dijitalde 2,5 milyon, sinemada 400 bin kişiye ulaştıklarını ve izocammanto.com web sitesi ziyaretçi sayısını %95 artırarak 150.000 yeni ziyaretçi kazandıklarını belirtti.


Yüce Zerey: “Her şey iyi bir hikayeye bağlı”


Bu yılın konuk konuşmacısı ise Yüce Zerey’di. Türkiye’de dijital pazarlama alanında çok önemli çalışmalara imza atan Zerey, toplantıda “Dijital Dönüşüm: Hepsi Hikaye” başlıklı bir sunum gerçekleştirdi. Dijitalleşen dünyada tüketiciye ulaşmak için iyi bir hikayeye ve iyi bir hikaye matematiğine ihtiyaç olduğunu belirten Zerey, hikaye oluşturmanın inceliklerine değindi. İzocam Bayi Toplantısı’nın mottosu “Gelenek Gelecek” kavramında da atıfta bulunarak “Next’e gözkırp, Ex’ten vaz geçme” diyen Zerey, dijital ve yeni dünyaya ayak uydururken işimize yarayan, bizim için anlamlı olan şeylerden de vaz geçmemek gerektiğinin altını çizdi. Tarihteki en iyi hikayelerden birinin “Sağolasın İzocam” kampanyası olduğunu, “Yönetici uyuyor mu?” cümlesinin hala hatırlandığını ve bu kampanyanın iyi bir uyarlamayla günümüzde de devam ettirilmesinin işe yarayan bir iletişim olduğuna da değindi.

 

3 Mart akşamı ise, Maxx Royal Otel gala yemeği ve ödül törenine ev sahipliği yaptı. 2016 yılında en yüksek ciroya ulaşan bayiler 8 farklı kategoride ödüllerini aldı. Ödül töreninin ardından eğlenceli sahne performansıyla göz dolduran Kubat’ın şarkılarıyla güzel bir akşam geçirdiler.

İzocam Bayileri “Gelenek Gelecek” Toplantısında Buluştu