İzocam Genel Müdürü Nuri Bulut Yapısektörünün“En İyi Performans Gösteren CEO”su Seçildi

BASIN BÜLTENLERİ
23
EYL
Toplu Yaşam Alanlarında Yangın Güvenliğine Dikkat
Yalıtım hakkında ilgi çekici konular, ropörtajlar ve haberler İzocam basın Bültenlerinde. Okumak için tıklayınız...
İZOCAM DİYALOG
12
AGU
Nisan Mayıs Haziran 2016
İzocam'ın sunduğu yeniliklerden, katıldığımız fuarlardan ve diğer gelişmelerden haberdar olmak için tıklayınız...
MEDYA
09
MAY
Videolar
Reklam kampanyalarımızı, televizyonda konuk olduğumuz programları izlemek, radyo spotlarımızı dinlemek ve sosyal medyadaki viral videolarımıza ulaşmak için tıklayınız
BASIN ODASI » BASIN BÜLTENİ
» BASIN BÜLTENİ

İzocam Genel Müdürü Nuri Bulut Yapısektörünün“En İyi Performans Gösteren CEO”su Seçildi

Dünyanın en prestijli iş ve yönetim dergisi  Harvard Business Review, yaptığı bir çalışmayla halka açık büyük şirketlerde görevli, en iyi performans gösteren CEO’ları sıraladı.

 

Harvard Business Review tarafından Türkiye’de INSEAD Business School işbirliği ile gerçekleştirilen araştırmada İzocam Genel Müdürü Nuri Bulut “Yapı Sektörü” kategorisinde “En İyi Performans Gösteren CEO” seçildi. Araştırmada listeye girmeyi başaran yöneticiler, 20 Ocak Çarşamba akşamı, Wyndham Grand Levent’te düzenlenen özel bir gecede açıklandı. Gecenin açılış konuşmasını KoçSistem Genel Müdürü Mehmet Nalbantoğlu ile Harvard Business Review Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Serdar Turan yaparken, Principal at Eight Inc.’den Matt Judge da“Performans Dizayn Edilebilir mi?”konulu bir konuşma gerçekleştirdi.


“En İyi Performans Gösteren CEO”lara ödüllerinin verildiği törende İzocam Genel Müdürü Nuri Bulut adına ödülü, İzocam Mali ve İdari İşlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Doruk Özcan,aldı. İzocam Genel Müdürü Nuri Bulut, yapı sektöründe En İyi Performans Gösteren CEO olmaya layık görülmekten onur duyduğunu belirterek, “50. yılımızda ve onu takip eden yeni yılda kurumumuzu daha ilerilere taşıyan çok sayıda başarıya ard arda kavuştuk. Bu da gösteriyor ki şartlar ne kadar zor olursa olsun İzocam çalışanlarıyılmadan, büyük bir istikrarla çalışmalarını sürdürüyor. Bu, sadece benim için değil, tüm İzocam ailesi için kıymetli olduğuna inandığım bir ödüldür. Dolayısıyla bu ödülü özveri ve gayretleriyle katkılarını esirgemeyen, her zaman yüksek disiplin ve istikrarlı çalışmalarını sürdüren tüm İzocam çalışanlarına verilmiş bir ödül olarak kabul ediyorum. Başarılarımızın devamının geleceğine olaninancım sonsuzdur” dedi.


Türkiye’de yalıtım sektörünün öncüsü olma sorumluluğuyla, her zaman daha iyisini başarmak için çalışmaya devam eden İzocam, ISO tarafından hazırlanan ve 2015’de yayınlanan “Türkiye´nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşu 2014 Araştırması’nda 279. sırada yer aldı. Brand Finance Turkey 2015 Raporu’nda ise en değerli 100 marka arasında olan İzocam, 2014’deki ihracat başarılarından ötürü de Nisan 2015’de “İSİB Başarılı İhracatçılar Ödülü”nün sahibi oldu. Bir kurumun sürdürülebilir başarısı için sadece ekonomik göstergelerin yeterli olmadığına inanan İzocam, Taşyünü Tesisi’nde iş sağlığı ve işçi güvenliği konusundada 2014 yılında önemli gelişmeler kaydederekIsover tarafından verilen “İş Kazalarını En Çok Azaltan Tesis” (Best Safety Improver) ödülünün sahibi oldu. İzocam son olarak Aralık 2015’de,Kobirate Uluslararası Kredi Derecelendirme ve Kurumsal Yönetim Hizmetleri A.Ş. tarafından verilen 9,16 puanlık Kurumsal Yönetim Derecesi ile “Kurumsal Yönetim Endeksi’nde Son Bir Yılda Notunu En Çok Arttıran Şirket” ödülünün de sahibi oldu.
 

Harvard Bussiness Review hakkında:

Dünyanın en prestijli iş ve yönetim dergisi Harvard Business Review 90 yıldır yönetime yön veriyor, yol gösteriyor ve iş dünyasının temel sorunlarına pratik ve reel çözümler sunuyor.

İş dünyasını yaratma, yönetme ve dönüştürmeye yönelik en iyi fikirlerin kaynağı olma amacı taşıyan Harvard Business Review 1922 yılından bu yana yöneticilerin karşı karşıya kaldığı her duruma yönelik güvenilir bilgi kaynağı olarak, dünyanın rakipsiz yönetim dergisidir. HBR’ın makaleleri farklı sektörler, yönetim birimleri ve coğrafi lokasyonlara ilişkin son derece geniş bir içerik yelpazesi sunmaktadır. Liderlik, organizasyonel değişim, müzakere, strateji, işletme, pazarlama, finans ve insan yönetimi gibi önemli alanlara odaklanan HBR, konu çeşitliliği bakımından son derece zengin olmakla birlikte titiz analizleri, özenli çalışmaları ve deneyimleriyle iş dünyasında birer otorite haline gelmiş üst düzey yöneticilere hitap etmektedir. HBR içeriğinin en önemli karakteristiği hayata geçirilebilir, uygulanabilir ve gerçek iş dünyasında test edilebilir olmasıdır.
 

Harvard Bussiness Review Türkiye hakkında:

HBR Türkiye derginin 11. lokal edisyonu olarak, Ekim 2012’de yayın hayatına başlamıştır. Hedef kitlesinde CEO’lar, üst düzey yöneticiler, yöneticiler, girişimciler ve işletme akademisyenlerine ek olarak öğrencilerin de yer aldığı HBR Türkiye ve her ay dünyanın en önemli akademisyenleri, iş dünyasının fikir önderleri ve danışmanlardan liderlik, strateji, inovasyon, insan kaynakları yönetimi, küreselleşme ve finans alanlarında araştırmaya dayalı makaleler yayımlamaktadır. Buna ek olarak, yerel editörler de global fikirleri yerele uyarlayarak Türk okurların spesifik ihtiyaçlarına cevap verecek nitelikte bir içerik geliştirmektedir.

 

Bilgi için:
Seher Saygın / Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı / 212 – 282 40 85 / Dahili:12 seher.saygin@essance-istanbul.com
Zeynep Yiğit/ Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı / 212 – 282 40 85 / Dahili: 23  zeynep.yigit@essance-istanbul.com

İzocam Genel Müdürü Nuri Bulut Yapısektörünün“En İyi Performans Gösteren CEO”su Seçildi