İzodemi "Etkin Müşteri İlişkileri Eğitimleri" Aralık Ayında´da Devam Etti

BASIN BÜLTENLERİ
30
EYL
İzocam’dan Bir Yenilik Daha!
Yalıtım hakkında ilgi çekici konular, ropörtajlar ve haberler İzocam basın Bültenlerinde. Okumak için tıklayınız...
İZOCAM DİYALOG
12
AGU
Nisan Mayıs Haziran 2016
İzocam'ın sunduğu yeniliklerden, katıldığımız fuarlardan ve diğer gelişmelerden haberdar olmak için tıklayınız...
MEDYA
09
MAY
Videolar
Reklam kampanyalarımızı, televizyonda konuk olduğumuz programları izlemek, radyo spotlarımızı dinlemek ve sosyal medyadaki viral videolarımıza ulaşmak için tıklayınız

29.12.2014
İzodemi "Etkin Müşteri İlişkileri Eğitimleri" Aralık Ayında´da Devam Etti

İzocam’ın her yıl bayi ve bayi müşterilerine yönelik düzenlediği İzodemi eğitimleri Aralık ayında Bursa, Ankara, Erzurum ve Trabzon’da “Etkin Müşteri İlişkileri” ana başlığı altında gerçekleştirildi.

Bu yıl dördüncü kez gerçekleştirilen İzodemi eğitimleri; müşteri ilişkilerinde etkin olmak, sürekli satış yapmak, hedef odaklı ve faydaya dayalı ilişki kurmak amacıyla düzenleniyor.

Aralık ayında Bursa, Ankara, Erzurum ve Trabzon’da gerçekleştirilen İzodemi eğitimleri ile, Kasım ve Aralık aylarında toplam 278 sektör temsilcisine ulaşılmış oldu. Bu yıl düzenlenen İzodemi eğitimleri kapsamında “müşteri ve satış kavramı, başarılı satış, etkin iletişim, müşteri analizi”  gibi konular yer aldı. Etkin müşteri ilişkileri için gerekli süreçler, süreçlerin işleyişi, bu süreçlerin faydaları İzocam bayilerine, müşterilerine ve çalışanlarına aktarılmış oldu.

İş süreçlerinde eğitimin gücüne inanan İzocam, sektörünün gelişimine katkıda bulunmak amacıyla çok sayıda eğitimler düzenlemeye devam ediyor. Bu eğitimlerle sektör temsilcilerini bilinçlendirmeyi amaçlıyor. İzocam’ın her yıl bayi ve bayi müşterilerine yönelik düzenlediği eğitimlerden biri olan İzodemi eğitimleri her yıl farklı bir temayla gerçekleştiriliyor.
 

İzodemi