İzodemi “Etkin Müşteri İlişkileri” Eğitimleri Başladı

BASIN BÜLTENLERİ
02
AGU
Avrupa’nın Tam Kalbinde İzocam Sesleri!
Yalıtım hakkında ilgi çekici konular, ropörtajlar ve haberler İzocam basın Bültenlerinde. Okumak için tıklayınız...
İZOCAM DİYALOG
12
AGU
Nisan Mayıs Haziran 2016
İzocam'ın sunduğu yeniliklerden, katıldığımız fuarlardan ve diğer gelişmelerden haberdar olmak için tıklayınız...
MEDYA
09
MAY
Videolar
Reklam kampanyalarımızı, televizyonda konuk olduğumuz programları izlemek, radyo spotlarımızı dinlemek ve sosyal medyadaki viral videolarımıza ulaşmak için tıklayınız

28.11.2014
İzodemi “Etkin Müşteri İlişkileri” Eğitimleri Başladı

İzocam’ın her yıl bayi ve bayi müşterilerine yönelik düzenlediği İzodemi eğitimleri bu yıl da Kasım ayı ile birlikte başladı. Her yıl farklı bir temayla gerçekleştirilen İzodemi eğitimlerinin bu yılki konusu  “Etkin Müşteri İlişkileri” oldu.

Bu yıl dördüncüsü düzenlenen İzodemi eğitimleri; müşteri ilişkilerinde etkin olmak, sürekli satış yapacak, hedef odaklı ve faydaya dayalı köprü kurmak amacıyla düzenleniyor. Eğitimin içeriğinde müşteri kavramı nedir, satış nedir ne değildir, başarılı bir satış nasıl olur, iyi bir iletişim nasıl kurulur ve müşterinin analiz edilmesi gibi içerikler yer aldı. Ayrıca “Etkin Müşteri İlişkileri” için gerekli süreçler, süreçlerin işleyişi, bu süreçlerin işlerimize ve iş süreçlerimize faydaları gibi konular da İzocam bayileri ve çalışanlarına aktarıldı.

13 Kasım’da Samsun’da, 18 Kasım’da İstanbul’da, 19 Kasım’da Diyarbakır’da, 20 Kasım’da Adana’da, 25 Kasım’da Antalya’da ve 26 Kasım’da İzmir’de gerçekleştirilen İzodemi eğitimlerine ilgi yoğundu. İzodemi 4 Aralık’ta Bursa’da, 11 Aralık’ta Ankara’da, 16 Aralık’ta Erzurum’da ve 18 Aralık’ta Trabzon’da devam edecek.
 

İzodemi “Etkin Müşteri İlişkileri”  Eğitimleri Başladı